8,105 læst ·
69 svar
8k læst
69 svar
Vinglende byggeri
På den anden side opfatter jeg, at du ikke bryder dig om, at jeg formidler informationen om, at et enklere skur med stramt budget godt kan bygges på den måde.Nissens sagde:
Ja, jeg bygger ofte ting. Gerne fra grunden, og da må man forstå, hvordan alle indgående komponenter fungerer. Specielt når man bygger noget ukonventionelt.Nissens sagde:
Hvad er funktionen af denne spikregel i dette enkle skur, hvis regelværket alligevel er placeret sådan, at pladen kan fastgøres direkte i regelværket og samtidig stive konstruktionen op?
F.eks. at man bliver helt uafhængig af afstanden mellem stolperne og at man stiver konstruktionen af samt har mere at fastgøre yderpanelet i. Yderpanelet kommer ud noget, hvilket er godt, når det regner på tværs, og vandet løber ned ad panelet.B Bjober sagde:Ja, jeg bygger ofte ting. Gerne fra bunden, og da må man forstå, hvordan alle indgående komponenter fungerer. Specielt når man bygger noget ukonventionelt.
Hvilken funktion fylder denne spikerregel i dette enkle skur, hvis regelværket alligevel har en sådan placering, at pladen kan fastgøres direkte i regelværket og samtidig stiver konstruktionen?
Skulle nogen få den ide at isolere rummet, så er det også godt med en afstand til yderpanelet.
Selvfølgelig...