Hej!
Skal installere et fast (rundt) 7oo mm vindue ovenfor køkkenvasken. Hvis man køber indvendig smyg og gerigter inde/ude fra producenten, bliver det næsten lige så dyrt som vinduet!!

Har nogen gode og billige tips til, hvordan man selv ordner dette.
Hørt noget om "wedi" eller at blødgøre gips?

Mvh
Skogis
 
Våde gips skal virke, nogen arbejdede med plyfa vil jeg huske. I badeværelset tænker jeg at bruge en byggeskive i hårdskum (LUX, KGC), og det burde jo virke også uden for badeværelset......

Foder kan man save i tykkere plyfa. Vil man absolut have en kløvet struktur på ydersiden, må man lappe sammen flere brædder...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.