Vinduerne er monteret, og spån og gips sidder på væggen, og det er tid til at sætte vindueskarme op.
Hvordan plejer man at gøre?
Køber man mdf og saver til selv, eller findes der færdige stykker, der passer?
Hvordan plejer man at gøre?
Køber man mdf og saver til selv, eller findes der færdige stykker, der passer?
MDF har fungeret meget godt for os, relativt let at arbejde med og bevæger sig minimalt.
Vi havde ikke meget at vælge imellem andet end massivt træ (snickarskivor), men det bevæger sig mere, og risikoen for revner i forbindelse med vinduer og vinduesbænk er større.
Vi havde ikke meget at vælge imellem andet end massivt træ (snickarskivor), men det bevæger sig mere, og risikoen for revner i forbindelse med vinduer og vinduesbænk er større.
Klokker ud med masinote og så limer man med smeltelim og montagelim..... Kanon....Som mor har skickad med, man bliver aldeles tåreøjet hvad godt det bliverfooney sagde:
Hvordan fastgør man nemmest i letbeton? Sømm eller skrue? Skal sætte gerigt omkring min nye yderdør. Problemet er, at der sad en gammel karm med dobbeltdøre før (en der gik ud og en der gik indad), så det bliver en gerigt der er 130mm. Væggen hvor gerigten skal fastgøres er meget ujævn. Nogle gode tips på vejen???
Klik her for at svare