Eftersom hun ikke kunne redegøre for hvilken skrue hun havde brugt, har hun sandsynligvis brugt forkert, præcis som Biltema hævdede.
Har selv begået den fejl at skrue 40m2 terrasse med Biltemas brune C4-klassificerede "terrasseskruer". De er lavet af meget hårdt og sprødt stål. Det betød, at så snart terrassen begyndte at bevæge sig lidt, knækkede alle skruerne. Disse skruer er rent skrammel, og Biltemas betegnelse "terrasseskruer" skaber enorm hovedpine for Svenssons, der ikke er inde i stålsammensætninger. Jeg måtte pille og skrue alle skruer op og skifte til rustfri. Dette arbejde tog længere tid end at bygge selve terrassen. Jeg kommer aldrig til at handle en eneste ting på Biltema igen, nogensinde.
Har selv lavet fejlen at skrue 40m2 terrasse med biltemas brune c4-klassificerede "trallskruv". Den er lavet af meget hårdt og skrøbeligt stål. Det gjorde, at så snart terrassen begyndte at bevæge sig lidt, knækkede samtlige skruer. Denne skrue er rent skrald, og biltemas betegnelse "trallskuv" skaber enorm hovedpine for Svenssons, der ikke er inde i stålkomposition. Jeg måtte pille og skrue alle skruer op og skifte dem til rustfrit. Denne proces tog længere tid end at bygge selve terrassen. Kommer aldrig til at købe en eneste ting hos biltema igen, nogensinde
Ganske selvklart i mine øjne, at man skal vælge en rustfri terrasseskrue. Terrassen har man jo ikke direkte indendørs.
biltemas og mange andre er ikke rustfri, hvorfor den köbes/säljs er for mig et under.
Nej, jeg er ingen skruesælger eller snedker.
Jeg har bygget 2 store terrasser med Biltemas rustfrie terrassebolte. Har ikke bemærket nogen problemer overhovedet. Den ene er 5 år gammel, den anden 3.
Biltema sælger meget som er godt, men man skal have lidt fornemmelse. Håndværktøj kan man ofte købe på Biltema og også motorolie, men skruer er måske ikke deres stærke side. Det plejer jo at være sådan, at man får, hvad man betaler for.
Eftersom hun ikke kunne redegøre for hvilken skrue hun havde anvendt, så har hun sandsynligvis anvendt den forkerte præcis som Biltema har hævdet.
har du fundet mere info som angiver dette? Hvad jeg ser fra klippet antog jeg snarere at hun faldt på bevisbyrden foran ARN hvor det rimeligvis er svært at vise fejl i produktet hvis man ikke selv investerer penge i at få besigtigelser udført, evt analyser på skruen osv. Ser ikke at hun faldt på at de tvivler på at produktet ikke kom fra Biltema.
har du fundet mere info som angiver dette? Hvad jeg ser fra klippet, antog jeg snarere, at hun faldt på bevisbyrden foran ARN, hvor det rimeligvis er svært at vise fejl i produktet, hvis man ikke selv satser penge på at få inspektioner udført, evt. analyser på skruer osv. Ser ikke, at hun faldt på, at de tvivler på, at produktet ikke kom fra Biltema
Citerer igen ”hun har sandsynligvis brugt en forkert skrue” forkert længde måske? Eller helt anden skrue til indendørs brug endda?
Nu begynder årets terrassebrædder sæson igen, og det første jeg ser på Biltemas hjemmeside er reklame for samme værktøj, jeg lagde terrassebrædder med for tre år siden.
Er der nogen, der ved, om de har produktudviklet, eller om det er samme skrammel som tidligere?
Nu begynder årets træsæson igen, og det første jeg ser på Biltemas hjemmeside er reklame for samme skrue, jeg lagde terrasse med for tre år siden.
[billede]
Er der nogen, der ved, om de har produktudviklet, eller om det er det samme skidt som tidligere?
Samme skrue er det jo næppe, den sidder jo i din terrasse..
Så kan det lige så godt have været en dårlig batch, du har fået fat i..
At man bruger den korrekt og ikke trækker for hårdt, er jo også vigtigt..
Samme skrue er det jo næppe, den sidder jo i din terrasse..
Så kan det lige så vel have været en dårlig batch som du har fået fat i..
At man bruger den korrekt og ikke trækker for hårdt er jo også vigtigt..
Det er vel næsten svært at trække terrasse skrue med så lille hoved i trykket terrassebrædder, for meget. Den skal jo kunne trække ned i terrassebrædder.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.