Var og købte et sæt vangstycken fra byggmax.
Da jeg skulle begynde at montere disse, bemærkede jeg, at både trinhøjden og trindybdens varierer på i princippet alle. Er det almindeligt forekommende, at det er sådan?
Bliver i hvert fald svært at bygge en trappe i vater og lod med disse.
Da jeg skulle begynde at montere disse, bemærkede jeg, at både trinhøjden og trindybdens varierer på i princippet alle. Er det almindeligt forekommende, at det er sådan?
Bliver i hvert fald svært at bygge en trappe i vater og lod med disse.
Hvor meget adskiller det sig?J JF. sagde:
Det var jo lidt forskel, jeg købte mine på Bauhaus og de var perfekteJ JF. sagde:
Var på Byggmax i går og købte gipsplader, meget dårlig mærkning af priser, og jeg skulle have plader til 64,95 stk., men sælgeren påstod, at jeg havde taget plader, der kostede 78,65 stk. Jeg måtte kæmpe for, at jeg havde ret. Oven i købet ville han også kigge igennem bilen. Det vil vare længe, før jeg sætter min fod der igen.
Ja det er ikke det bedste at handle der, men nogle gange ender jeg med at handle der alligevel.Grizzlybjörnen123 sagde:
Var på Byggmax igår og købte gipsplader, utrolig dårlig mærkning af priser, og jeg skulle have plader til 64,95 st., men sælgeren påstod, at jeg havde taget plader, der kostede 78,65 st. Jeg skulle kæmpe for, at jeg havde ret. Oven i købet ville han også kigge igennem bilen. Der vil gå lang tid, før jeg sætter min fod der igen.
Ja både på Byggmax og Bauhaus vil de lave en husundersøgelse af bilen, når man skal derfra.
Aldrig når jeg er på Bauhaus Sickla eller ByggMax Gustavsberg. Måske er det forskelligt afhængigt af butik?J JF. sagde:
Der er en kæmpeforskel på byggmax i Eskilstuna og Byggmax i Västerås.
Butikken i Eskilstuna sætter jeg ikke min fod i igen. Magen til næsvis personale som gør alt bortset fra deres job. Rygning går altid først er deres slogan. Altid tomt ved kassen de sidste gange jeg har været der med unødig venten.
Byggmax Västerås derimod er milevidt foran i deres tænkning med kunder, men også orden og ryddelighed i butikken.
Dog handler jeg mest hos Beijer Eskilstuna, selvom det er sværere i weekenderne der...
Beijers internetbutik+plukservice er fantastisk og gratis. Bare anmelde sin ankomst, køre ind vognen og få det læsset. 10% rabat via villaejerne og det medlemskab fik jeg gratis i to år af elleverandøren.
Anbefales!
Butikken i Eskilstuna sætter jeg ikke min fod i igen. Magen til næsvis personale som gør alt bortset fra deres job. Rygning går altid først er deres slogan. Altid tomt ved kassen de sidste gange jeg har været der med unødig venten.
Byggmax Västerås derimod er milevidt foran i deres tænkning med kunder, men også orden og ryddelighed i butikken.
Dog handler jeg mest hos Beijer Eskilstuna, selvom det er sværere i weekenderne der...
Beijers internetbutik+plukservice er fantastisk og gratis. Bare anmelde sin ankomst, køre ind vognen og få det læsset. 10% rabat via villaejerne og det medlemskab fik jeg gratis i to år af elleverandøren.
Anbefales!
Klik her for at svare