Var og købte et sæt vangstycken fra byggmax.
Da jeg skulle begynde at montere disse, bemærkede jeg, at både trinhøjden og trindybdens varierer på i princippet alle. Er det almindeligt forekommende, at det er sådan?
Bliver i hvert fald svært at bygge en trappe i vater og lod med disse.

J JF. sagde:
Var og købte et flok vangstycken fra byggmax.
Da jeg skulle begynde at montere disse, bemærkede jeg, at både trinhøjden og trindybet varierer på i princippet alle. Er det almindeligt forekommende, at det er sådan?
Bliver iaf svært at bygge en trappe i vater og lod med disse.
Hvor meget adskiller det sig?

Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 sagde:
Hvor meget adskiller det sig?
På én var øverste trindybde 23,5cm, resten var omkring 24,5.
Ellers var der mindre forskel på de øvrige, men de var Ikke samme mål. Sender med et billede.
Er det sådan her, det plejer at være, tænker jeg, at det er bedre at fremstille egne.

• Trætrappe med synlige trin, forskellig dybde på trin ses ovenfra. Træstruktur tydelig på hvert trin og terrassebrædderne. Ujævnt måleresultat fra projektet.
  • Træramme af trappe med trin på ujævne højder, samlet med skruer og placeret udendørs på trædæk. Trin varierer fra 23,5 til 24,5 cm.
J JF. sagde:
På en var översta stegdjupet 23,5cm resten var runt 24,5.
Annars var det mindre differens på övriga men de var Inte samma mått. Skickar med en bild.
Er det så her det plejer at være tænker jeg at de er bedre og fremstille egne.
Det var jo lidt forskel, jeg købte mine på Bauhaus og de var perfekte

• Synes
JF.
  • Laddar…
Har købt 6 sjustegs på byggmax af deres eget mærke for tre streger. Alle har været tilstrækkeligt nøjagtige og ikke med så stor forskel du har.

• Synes
JF.
  • Laddar…
Tænkte aldrig, at jeg skulle have brug for at kontrollere målene på trælasten.
Byggmax tager heller ikke nogen returvarer på deres træ. Måske kan det reklameres..

J JF. sagde:
Tænkte aldrig at jeg skulle have brug for at kontrollere målene på bræddepladsen.
Byggmax tager heller ikke nogle retur på deres tømmer. Måske kan det reklameres..
Jeg ville absolut reklamere, hvis jeg var dig. Jeg vil også kontrollere målene næste gang jeg køber der!

Var på Byggmax i går og købte gipsplader, meget dårlig mærkning af priser, og jeg skulle have plader til 64,95 stk., men sælgeren påstod, at jeg havde taget plader, der kostede 78,65 stk. Jeg måtte kæmpe for, at jeg havde ret. Oven i købet ville han også kigge igennem bilen. Det vil vare længe, før jeg sætter min fod der igen.

• Synes
JF.
  • Laddar…
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 sagde:
Var på Byggmax igår og købte gipsplader, utrolig dårlig mærkning af priser, og jeg skulle have plader til 64,95 st., men sælgeren påstod, at jeg havde taget plader, der kostede 78,65 st. Jeg skulle kæmpe for, at jeg havde ret. Oven i købet ville han også kigge igennem bilen. Der vil gå lang tid, før jeg sætter min fod der igen.
Ja det er ikke det bedste at handle der, men nogle gange ender jeg med at handle der alligevel.
Ja både på Byggmax og Bauhaus vil de lave en husundersøgelse af bilen, når man skal derfra.

J JF. sagde:
Ja det er ingen højde at handle der, men nogle gange ender jeg med at handle der alligevel.
Ja både på byggmax og Bauhaus vil de lave en ransagning af bilen, når man skal køre derfra.
Aldrig når jeg er på Bauhaus Sickla eller ByggMax Gustavsberg. Måske er det forskelligt afhængigt af butik?

Krilleman
Der er en kæmpeforskel på byggmax i Eskilstuna og Byggmax i Västerås.

Butikken i Eskilstuna sætter jeg ikke min fod i igen. Magen til næsvis personale som gør alt bortset fra deres job. Rygning går altid først er deres slogan. Altid tomt ved kassen de sidste gange jeg har været der med unødig venten.

Byggmax Västerås derimod er milevidt foran i deres tænkning med kunder, men også orden og ryddelighed i butikken.

Dog handler jeg mest hos Beijer Eskilstuna, selvom det er sværere i weekenderne der...
Beijers internetbutik+plukservice er fantastisk og gratis. Bare anmelde sin ankomst, køre ind vognen og få det læsset. 10% rabat via villaejerne og det medlemskab fik jeg gratis i to år af elleverandøren.
Anbefales!

• Synes
fremax
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.