Lidt svært at se på billederne, hvordan det ser ud i "hjørnet", men med tanke på hvor vådt det er, burde der være betydeligt flere misfarvninger, hvis det havde stået på i længere tid. Måske havde flyttestøtterne døren åben, og det regnede?
Ellers er mit varmeste tip, at det lækker ind mellem karmens side og tærsklens samling (for døren ser jo ud til at beskytte godt). Samtidig burde sådan en lækage vel gå mere nedad end ud på gulvet?
Havde et vindue, hvor der med tiden krøb vand ind i samlingen mellem sidestykke og bundstykke i karmen. Det kunne ikke ses før en dag, hvor jeg trykkede tommelfingeren gennem panelen...
Som håndværker og desuden snedker, så burde man jo ikke behøve at stille denne type spørgsmål men har man arbejdet på nyproduktion de seneste 10 år så bliver mAn jo ganske rusten
Lidt svært at se på billederne, hvordan det ser ud i "hjørnet", men med tanke på hvor vådt det er, burde der være betydeligt flere misfarvninger, hvis det havde stået på i længere tid. Måske flyttefirmaet havde døren åben, og det regnede?
Ellers er mit hedeste tip, at der lækker ind mellem karmesidens og tærskelens samling (for døren ser jo ud til at beskytte godt). Samtidig burde sådan en lækage vel gå mere nedad end ud på gulvet?
Havde et vindue, hvor der med tiden sneg sig vand ind i samlingen mellem sidestykke og bundstykke i karmen. Sås ikke noget, før jeg en dag trykkede tommelfingeren gennem panelet...
Gode tips!
Skal se i morgen, om jeg kan finde ud af, om det kommer ind mellem tærskel og karmeside. Virker rimeligt, da det er vådt ved siderne, men ikke i midten...