Vi skal lægge nyt gulv på 2. etage (1,5 plans).
Der er ca. 1 meter mellem bjælkerne.

Hvad plejer man at lægge? gulvspån, gulvgips, råspont....
Mistænker at afstanden mellem bjælkerne er for stor til kun at bruge gulvspån.

/Jonas
 
A
Hej
Har præcis haft samme bekymring, antager at du har ca 15-20 cm stokke som reglar. Eftersom mit gulv på overetagen skulle rettes ordentligt, slog jeg fast 6" reglar på hver side af stokken, så blev c/c-målet ca 700, så kottlede jeg imellem ved hver længdegående samling mellem gulvspånerne (22 mm). Det virker stabilt og godt. Desuden vil jeg lægge glespanel ovenpå for at lægge gulvvarme i, dørtærsklerne klarer dette.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.