Vedr. pappremser (eller fiberremser) på ikke-forsænkede samlinger.

Det bliver godt, man ser ingen bule. Jeg har brugt en solid bred spartel til den sidste spartling og kørt den på begge sider, så man får en spartelstribe, der er 20-30 cm bred på hver side. Lige efter spartlingen kan man se en svag "ryg" midt over remsen. Men efter let slibning bliver det jævnt, og man ser ingen bule.
 
  • Synes
laui
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.