39,438 læst ·
15 svar
39k læst
15 svar
Væv strimmel i gips samling?
Side 1 af 2
Brug definitivt remse!! Jeg er i gang med at renovere et hus, hvor den tidligere ejer har sat en masse væg-gips op, og man kan med det samme se, hvor han har sat remser, og hvor han har "glemt" det. De steder, hvor der ikke sidder remser, er spartelmassen sprækket, og det ser rent ud sagt forfærdeligt ud!
/Kristian
/Kristian
Hej.
Skal du tapetsere og ikke har alt for store flader, ville jeg købe husfix. Man bliver vanvittig af spartel, der synker sammen. Det kan være, det er mig, der er dårlig til at spartle, men det spiller ingen rolle, hvor omhyggelig og præcis jeg er, for der opstår altid en lille skygge. Husfixet er forholdsvis dyrt, men man behøver kun at påføre det én gang, for det krymper ikke.
Der er jo sjovere ting at bruge tiden på.
Skal du tapetsere og ikke har alt for store flader, ville jeg købe husfix. Man bliver vanvittig af spartel, der synker sammen. Det kan være, det er mig, der er dårlig til at spartle, men det spiller ingen rolle, hvor omhyggelig og præcis jeg er, for der opstår altid en lille skygge. Husfixet er forholdsvis dyrt, men man behøver kun at påføre det én gang, for det krymper ikke.
Der er jo sjovere ting at bruge tiden på.
Papirsstrimlerne er fleksible/elastiske i to retninger. Det passer således træhuse meget godt.
Glasfiberstrimlerne er stive i den ene retning, hvilket i bedste fald passer når man har en død konstruktion.
Kig her også:
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1112126400;start=2#2
Glasfiberstrimlerne er stive i den ene retning, hvilket i bedste fald passer når man har en død konstruktion.
Kig her også:
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1112126400;start=2#2
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 189 indlæg
Hvad er der galt med at skrue plade bag alle samlinger og hjørner? Det plejer jo at være nok.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 189 indlæg
Altvidende
· Härifrån
· 789 indlæg