Y Ylvalill sagde:
Problemet i vores tilfælde bliver nok hovedsageligt facaden, da vi planlægger at have løsdrift (hestene vil kunne gå ind og ud, som de vil) og dermed vil hestene også befinde sig lige foran stalden. Andre områder bør kunne løses, tænker jeg. Ved at nogle vælger metalfacade af denne grund, men det føles ikke som en mulighed af æstetiske årsager.
Ja så bliver det anderledes, Lennart findes "fin" metalfacade. Dog er de ikke så erotiske.

Hvis muligt kan man have en 3-sidet læskur til hestene i folden og så kun stalden til natten. Men I har måske tænkt at have rigtig løsdrift med kun stalden som læskur og liggeplads?

L Lutte sagde:
Ja då bliver det eljest, Lennart findes "fin" metalfasade. Dog er de ikke så erotiske.

Om muligt kan man have et 3-vægs læskur til hestene på marken og så blot stalden om natten. Men I har måske tænkt på at have rigtig løsdrift med kun stalden som læskur og liggeplads?
Det er frem for alt pladsmangel, der gør, at vi vælger at lægge alt i samme bygning, og at have foldene lige udenfor. Måske lidt af bekvemmelighedsgrunde også :giggle: Stalden vil blive både en stor liggehal (med døre så det er muligt at lukke hele stalden ved behov) og bokse. Boksene vil have døre både ind mod stalden og ud mod fold udenfor, så de også kan anvendes som "miniløsdrifter".

H Hallerudsbo sagde:
Byggde vårat i trä då det känns som ett varmar material
vilken tjocklek på råsponten använde ni?

H
Er ikke råspont.
Karl Hedin i byen havde spontede gulvbrædder 45*120 tror jeg de var.
Ville have et ordentligt fald det bliver et spark.

H Hallerudsbo sagde:
Byggde vores i træ da det føles som et varmere materiale
Hej ved det var et stykke tid siden men kan du huske hvad I har malet/bejdset/ lakeret med? Hvilken kulør?

H
B Britta-kajsa sagde:
Hej vet det var ett tag sen men kommer du ihåg vad ni har målat/betsat/ lackat med? Vilken kulör?
Ja jeg brugte https://nordsjoidedesign.se/produkt/okategoriserad/nordsjo-original-panellack-matt/

Så havde de så det brød den i en grå nuance.
Desværre er denne udgået fra nordsjö sit sortiment.
Men købte 3 stk 10 liter i Norge for et par uger siden.
Skulle bare have 1 spand men fik 2 stk med i købet da det er udgående.

H Hallerudsbo sagde:
Ja jeg brugte [link]

Så havde de den, så de brød den i en grå nuance.
Desværre er denne udgået af nordsjö's sortiment.
Men købte 3 stykker 10 liter i Norge for et par uger siden.
Skulle kun have 1 spand, men fik 2 stk. gratis, da det er udgående.
Tak, 🤗 får lige høre om de har nogen erstatning måske 🤞 du har ikke ncs-koden på kuløren, var ekstremt flot!😃

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.