Måske det måske men så er det godt, hvis man også spørger om det. Han kan jo lige så godt overveje, om det er gulvet, der skal skiftes, og om det er noget, han skal tænke på. Eller nye lister. Eller noget andet.
Det er ingen skjult fejl iaf da du nemt kan opdage det.
Det er ingen skjult fejl iaf da du nemt kan opdage det.
Undrer hvad jeg skal gøre.H Holmspel sagde:
Skal jeg kontakte foreningen eller sælgeren?
Er det en fejl, som de gamle ejere kan have vidst?
Hvad er problemet? At yderhjørnet gaber ved gering? Eller at der er en sprække under soklen?
Medlem
· Västernorrland
· 12 032 indlæg
Synes det ser ret normalt ud, når en hobby-tømrer selv har lagt noget gulv og geret sokler i 99kr saven? Hurtigt arbejde inden et salg, typisk. Hvad har de skruet med, plåtskrue?
Husejer
· HISINGS BACKA
· 175 indlæg
Du har to alternativer, acceptere situationen eller skifte soklerne. Foreningen har intet ansvar for overfladerne og "fejlen" er tydeligt synlig ved en grundig gennemgang, så sælgeren har heller ingen forpligtelser.
Generelt tror jeg, at de fleste købere af andelsboliger har lavet en alt for dårlig inspektion af den lejlighed, de har betalt millioner for. Hånden på hjertet, hvor mange af os løb vandet i alle haner, åbnede samtlige garderobeskabe, trak køkkenskufferne ud, åbnede køleskabet, løftede tæpperne, kiggede bag billeder eller flyttede plantekrukkerne på vindueskarmen? Man køber jo ikke en kommode på Blocket uden at trække skufferne ud, men en meget dyr lejlighed derimod.
Generelt tror jeg, at de fleste købere af andelsboliger har lavet en alt for dårlig inspektion af den lejlighed, de har betalt millioner for. Hånden på hjertet, hvor mange af os løb vandet i alle haner, åbnede samtlige garderobeskabe, trak køkkenskufferne ud, åbnede køleskabet, løftede tæpperne, kiggede bag billeder eller flyttede plantekrukkerne på vindueskarmen? Man køber jo ikke en kommode på Blocket uden at trække skufferne ud, men en meget dyr lejlighed derimod.
Klik her for at svare