Hus fra 1980 tegning fra 1979. Er dette typisk for, hvordan man lavede pladen på dette tidspunkt samt vægge osv.?
Ser at der er trykimprægneret rem, men kan ikke finde ud af, hvilken type impræg. Derimod kan jeg tolke det som, at der ligger rempap mellem den og betonen?

Fordele og ulemper?
 
  • Bygningstegning fra 1979 viser husfundament og vægge, inklusive trykimprægneret syld og sylpapir. Tegningen diskuterer materialer og konstruktion fra 1980.
M Majoda sagde:
Hus fra 1980 tegning fra 1979. Er dette typisk for, hvordan man lavede fundamentet på dette tidspunkt samt vægge osv?
Ser, at det er trykimprægneret syld, men kan ikke finde, hvilken type imprægning. Derimod kan jeg tolke det som, at der ligger syldpap mellem den og betonen?

Fordele og ulemper?
En almindelig løsning på den tid. Måske ligger dræningen lidt vel højt oppe.
 
fahlis fahlis sagde:
En almindelig løsning på det tidspunkt. Måske ligger dræningen lidt for højt oppe.
okay tak for svar! :)
Jeg spekulerer lidt på det med imprægneringen, om det betyder, at det skal være det der middel, som blev forbudt derefter? Eller skiftede de til noget andet kort efter det blev forbudt ligesom. Eller var det da man helt stoppede med trykte syld?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.