1,737 læst ·
7 svar
2k læst
7 svar
Udskiftning af facade! Hvad skal man vælge?
Hej!
Vi har for øjeblikket et pudset hus fra 50'erne, som nu trænger til en gennemgang. Pudsningen er faldet af nogle steder, og det virker svært at finde folk, der er dygtige til at pudse.
Så hvis vi reparerer på nogle steder, vil vi sandsynligvis være nødt til at male hele huset, for at det ikke skal se ud som et patchwork. Eftersom vi egentlig ikke kan lide den grove stil på pudset, føles det unødvendigt at bruge mange penge på at male et puds, vi egentlig ikke kan lide. Nu til mine spørgsmål:
Hvad er billigst:
Pudse huset om helt?
Opsætte panel?
Findes der andre alternativer, der er prisværdige? Steni plader osv.?
Taknemmelig for svar!
Mvh
Tommy
Vi har for øjeblikket et pudset hus fra 50'erne, som nu trænger til en gennemgang. Pudsningen er faldet af nogle steder, og det virker svært at finde folk, der er dygtige til at pudse.
Så hvis vi reparerer på nogle steder, vil vi sandsynligvis være nødt til at male hele huset, for at det ikke skal se ud som et patchwork. Eftersom vi egentlig ikke kan lide den grove stil på pudset, føles det unødvendigt at bruge mange penge på at male et puds, vi egentlig ikke kan lide. Nu til mine spørgsmål:
Hvad er billigst:
Pudse huset om helt?
Opsætte panel?
Findes der andre alternativer, der er prisværdige? Steni plader osv.?
Taknemmelig for svar!
Mvh
Tommy
Vi pudser vores hus lige nu. Det lander nok på ca 100k efter rot, men der er meget skade.
Kan I ikke lide den grove puds, I har nu, kan det pudses, så det bliver glat som en babynumse.
Panel er nok billigere, men efter min mening kedeligere.
Kan I ikke lide den grove puds, I har nu, kan det pudses, så det bliver glat som en babynumse.
Panel er nok billigere, men efter min mening kedeligere.
Klik her for at svare