Hej, hvad ville du nu anbefale mig at gøre i denne situation. Det ser ud som om jeg skulle have brug for at udskifte en bjælke, hvor garageporten er monteret. De nederste ca. 20 cm på hver side begynder at blive dårlige. Nu når jeg skifter panel og farve fra brun til lysegrå, vil jeg også ordne dette. Kan man bare skære ca. 30 cm af og erstatte med en ny trykimprægneret samt sætte en plade eller vask, ville du nu have gjort det?? Træramme ved garageport med afskallet brun maling og skader nederst. En metalfjeder ses på højre side, og bunden viser tegn på slitage.

Kender det ;)
Brun træstruktur ved fodpanel med synligt slidt træ og grus, indikerer ældre konstruktion fra 70'erne.

Bajsbrunt- check
Rötet- check

= bygget i 70'erne

• Synes
Lutte
  • Laddar…
Hvordan kunne du gætte det...og kom med et fornuftigt forslag nu.

Mattias_Jo1 sagde:
Hur kunne du gætte det...og kom med et fornuftigt forslag nu.
Hmm skal man også hjælpe til :)

Jeg vil nok lave en hurtig løsning ved at kappe den nederste cm af og så sætte en plade over. Desværre er træet ellers godt, og jeg orker ikke at skrabe og male om i en mere behagelig farve i lang tid.

mattetvilling sagde:
Hmm skal man behøve at hjælpe til også :)

Jeg vil nok lave en hurtig løsning ved at skære den nederste cm af og så sætte en plade over. Desværre er træet ellers godt, og jeg orker ikke at skrabe og male om i en mere behagelig farve i lang tid.
Det bliver nok sådan, mistænker jeg. Det virker lidt besværligt at løsne siderne på garageporten. Jeg må bruge multimaskinen lidt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.