Jeg har flydespartel som er udløbet i dato. Jeg har brugt det i ugen, og det hærder langsomt, men når det først er tørt, er det hårdt. Jeg har læst, at når det udløber, forsvinder en substans, der gør, at det hærder.

Min tanke er således at blande en gammel med en ny for at få lidt mere af den hærdende substans i den samlede masse. Så ved jeg ikke, om det hærder langsomt, fordi jeg havde den forkerte mængde vand eller blandede dårligt osv. Det var kun pletvis, at det ikke hærder.

Er der nogen, der har prøvet dette?

AXS
Hvor meget er det? Er det kun nogle sække, ville jeg ikke tage chancen, hvis det er til badeværelset eller noget andet lidt vigtigere.

Er det større mængder, ville jeg bruge det til noget uvigtigt eller lave nogle tests med 10-50% nyt.

Det er 20 sække, så det føles trist at skulle købe 20 nye. Jeg tænkte snarere at købe 10 nye og blande det ud med.

Spacklet er i dag stenhårdt, og hvis det kun er tørretiden, der er problemet, er det det værd for at undgå at betale 5000 mere for nyt spackel.

AXS
Kør på!

Skal du lægge tæppe på? For da jeg brugte en spartelmasse, der havde været åbnet for længe, forsvandt fugten ikke så hurtigt som det plejer.

• Synes
stake
  • Laddar…
Flyde gulvvarme ind og have trægulv på: D Men der er ingen stress for at få gulvet på.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.