Hej alle kloge hoveder, nu har jeg nok gjort lidt i hast. Jeg har støbt en plade til et attefallshus. .plastet færdigt og sat op 2 indervægge..2*2 nederst på yderkanten ligger på plasten. .men udlæggerne i træ havde jeg ingen plast/syll under. Behøves det, hvis pladen er tør? Hvornår / hvordan ved man, at pladen er tilstrækkeligt tør? ca1år? Lade en affugter køre et stykke tid?
Lidt surt at rive op enklet opsatte indervægge. ...
Taknemmelig for svar
Lidt surt at rive op enklet opsatte indervægge. ...
Taknemmelig for svar
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Hvorfor har du plast på en isoleret betonplade? Syll til vægge lægger man med syllpapp under mod betonen.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Det bør være syllpapp under alle reglar, ikke plast. Du kan få en vandlækage, og så suger betonen fugten til sig som en svamp.
Klik her for at svare
