Hej alle kloge hoveder, nu har jeg nok gjort lidt i hast. Jeg har støbt en plade til et attefallshus. .plastet færdigt og sat op 2 indervægge..2*2 nederst på yderkanten ligger på plasten. .men udlæggerne i træ havde jeg ingen plast/syll under. Behøves det, hvis pladen er tør? Hvornår / hvordan ved man, at pladen er tilstrækkeligt tør? ca1år? Lade en affugter køre et stykke tid?
Lidt surt at rive op enklet opsatte indervægge. ...
Taknemmelig for svar
 
Hvorfor har du plast på en isoleret betonplade? Syll til vægge lægger man med syllpapp under mod betonen.
 
Jeg mente, at jeg har plastet ydervæggen og reglet på den med liggende 45:er, og den nederst mod pladen ligger der plast under... men derimod har jeg ikke plast/syllpapp under indervæggene, som jeg nu har enklat.
 
Det bør være syllpapp under alle reglar, ikke plast. Du kan få en vandlækage, og så suger betonen fugten til sig som en svamp.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.