Bygger garage og kommer ikke til at nå panelen på ydersiden. Har sat ude-gips som ifølge oplysning skal klare en vinter uden at være dækket af panel. Nu min overvejelse: det ser jo ikke så kønt ud med gipsvæggene. Overvejer at rulle over dem med rød maling. Lyder dette fornuftigt eller er det til mere skade end nytte?
 
Det lyder som penge i havet - det gør ingen nytte udover at give jer selv sindsfred....:=)

Det man muligvis kan overveje er at sikre sig, at den maling man bruger, ikke opløser limen i gipsen - det plejer jo at gå fint, men det skader ikke at tjekke.

Jeg har for øvrigt bemærket, at den grønne udegips matcher Alcros Djurgårdsgrønne farve, som jeg har på foder osv.....
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.