Købte en udendørs gips for meget hos byggmax.

Er der nogen der ved om de tager disse retur?

Prøvede at sende et spørgsmål til dem, men fik et standardsvar tilbage som ikke hjalp.

Måske nemmest bare at tage derhen og se.

En plade?
Giv den bort eller del den og læg den i en sæk, så du let kan tage den til ÅVC en gang, når du skal derhen, tid og bilomkostninger vil gøre det unødigt dyrt at tage tilbage til købsstedet for en plade.

• Synes
Lilllen og 1 anden
  • Laddar…
F fribygg sagde:
En plade?
Giv den væk eller del den og læg den i en affaldssæk, så du let kan tage den med til genbrugsstationen næste gang du skal derhen, tid og biludgifter vil gøre det unødvendigt dyrt at tage tilbage til indkøbsstedet for en plade.
Jo, sandt. Bare en plade. Men den koster 199:-

Ingen omkostning i sammenhængen.

Men hvis jeg alligevel skal derhen?

Læg den ud som gives væk på Blocket, eller stil den ved indkørslen til grunden, når det er godt vejr, med en seddel om, at den gives væk. Måske kontakte nabosammenhold eller lignende og høre, om nogen har brug for den?

nimhed nimhed sagde:
Jo, sant. Bara en skiva. Men den kostar 199:-

Ingen kostnad i sammenhængen.

Men hvis jeg alligevel skal derhen?
Ja, hvis du alligevel skal derhen så, men er måske risiko for at den får skader af fastspænding eller hvordan du nu skal fragte den?

nimhed nimhed sagde:
Jo, sant. Bara en skiva. Men den kostar 199:-

Ingen kostnad i sammanhanget.

Men om jeg alligevel skal derhen?
Hvis du skal derhen, skal du sørge for, at personalet ser og noterer, at du har en skive på, inden du kører indenfor bommene, ellers risikerer du måske at skulle betale for den igen.

• Synes
Snailman og 1 anden
  • Laddar…
Ingen problemer overhovedet at returnere!

• Synes
mexitegel og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.