Købte en udendørs gips for meget hos byggmax.
Er der nogen der ved om de tager disse retur?
Prøvede at sende et spørgsmål til dem, men fik et standardsvar tilbage som ikke hjalp.
Måske nemmest bare at tage derhen og se.
Er der nogen der ved om de tager disse retur?
Prøvede at sende et spørgsmål til dem, men fik et standardsvar tilbage som ikke hjalp.
Måske nemmest bare at tage derhen og se.
En plade?
Giv den bort eller del den og læg den i en sæk, så du let kan tage den til ÅVC en gang, når du skal derhen, tid og bilomkostninger vil gøre det unødigt dyrt at tage tilbage til købsstedet for en plade.
Giv den bort eller del den og læg den i en sæk, så du let kan tage den til ÅVC en gang, når du skal derhen, tid og bilomkostninger vil gøre det unødigt dyrt at tage tilbage til købsstedet for en plade.
Jo, sandt. Bare en plade. Men den koster 199:-F fribygg sagde:
Ingen omkostning i sammenhængen.
Men hvis jeg alligevel skal derhen?
Læg den ud som gives væk på Blocket, eller stil den ved indkørslen til grunden, når det er godt vejr, med en seddel om, at den gives væk. Måske kontakte nabosammenhold eller lignende og høre, om nogen har brug for den?
Hvis du skal derhen, skal du sørge for, at personalet ser og noterer, at du har en skive på, inden du kører indenfor bommene, ellers risikerer du måske at skulle betale for den igen.nimhed sagde:
Det står jo udtrykkeligt på deres hjemmeside, at undtagelsen fra åbent køb kun gælder tømmer.
https://support.byggmax.se/hc/sv/articles/360012358299-Var-returnerar-jag-mina-varor-köpta-i-butik-
Gips er ikke tømmer. Tømmer er en tømmerressource. Gips er et hydrat af en anhydrit.
Har du brug for hjælp med argumentationen omkring det, står jeg gerne til rådighed.
https://support.byggmax.se/hc/sv/articles/360012358299-Var-returnerar-jag-mina-varor-köpta-i-butik-
Gips er ikke tømmer. Tømmer er en tømmerressource. Gips er et hydrat af en anhydrit.
Har du brug for hjælp med argumentationen omkring det, står jeg gerne til rådighed.
Klik her for at svare