Hej, det er sådan, at min ven gerne vil studere videre for senere at kunne bruge en totalstation. Ved nogen, hvad man skal studere, samt hvordan processen ser ud, har uddannelsen et navn.
 
Måletekniker eller Måleingeniør. Der findes to-årige erhvervsuddannelser, f.eks. på Kartotek. (www.kartotek.se)
 
Hej, så man skal studere til en af disse for at have tilladelse til at bruge en totalstation.
 
A Amir.aa sagde:
Hej, så man måste studere til en af disse, for at kunne have bemyndigelse til at bruge en totalstation
Nja, nogen bemyndigelse kræves ikke - det er jo ikke som kørekort eller el-behørighed - man kan sikkert lære sig et instrument helt på egen hånd, hvis man bare vil købe en brugt totalstation og lege med.

Men vil man have et JOB i branchen, vælger arbejdsgiveren sikkert i første omgang folk med uddannelse.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.