På billeder man googler frem ser man aldrig, hvordan trappetrinene (i åbne trapper) ser ud underfra, når man har renoveret med sådanne trin-sæt, der findes.
I mit tilfælde, hvor de gamle trappetrin ikke er parallelle i for- og bagkant, vil der komme sprækker. Eller?
Nogen idé til at få det pænt?
I mit tilfælde, hvor de gamle trappetrin ikke er parallelle i for- og bagkant, vil der komme sprækker. Eller?
Nogen idé til at få det pænt?
Det var jo det, jeg ikke har. For- og bagkant er ikke parallelle. Og selv hvis de var, er der vel næsten altid en lille afrunding på trappetrinene, så der bliver sprække alligevel. I mit tilfælde en større sprække. Hvorfor finder jeg ingen billeder af en renoveret trappe taget fra undersiden?Stefan N sagde:
Mener du, at trinet er kileformet? Jeg har sat stepkit i min åbne u-trappe. Det blev super synes jeg. Originaltrinene har en lille afrunding, så der bliver selvfølgelig en lille sprække der. Men det generer mig ikke.
Det var et par afteners arbejde med dyksaven, men det gjorde en utrolig forskel at gå fra en slidt fyrretrappe til en ny flot olieret eg.
Det var et par afteners arbejde med dyksaven, men det gjorde en utrolig forskel at gå fra en slidt fyrretrappe til en ny flot olieret eg.
Klik her for at svare