Hej alle sammen

Jeg overvejer at renovere min indendørs u trappe. Er der nogen, der har erfaring med at vende en eksisterende trappe? Tips og ideer til, hvordan jeg går til værks, er velkomne.

Som den ser ud i dag
En indendørs trætrappe med tæppebelagte trin i en vinkel, der leder til ny renovering for omvendelse.

Visionen for, hvordan trappen skal se ud efter vending
En indendørs trappe står ved en delvist revet væg, med værktøj og malerudstyr i nærheden. Trappen skal muligvis vendes under renovering.

Det er ikke muligt at vende en sådan trappe, uden at vangstykkene udskiftes og trinene vendes op og ned. Sandsynligvis billigere at købe en ny trappe, hvis I ikke kan gøre arbejdet selv.

• Synes
_Emil__
  • Laddar…
S
Det bliver som at bygge en ny trappe næsten. Bedre at bestille en ny, så slipper du for alt besvær og problemer med renoveringen.

• Synes
_Emil__
  • Laddar…
Hej, hvordan gik det med dette projekt? Jeg har en lignende furutrapp, som jeg vil spejlvende, tænker så bygge den ind med bagstykker, perlestaff og så male. Overvejelsen jeg har er, hvor godt limede trinene er i deres vanger, om det bare bliver kiks af dem, når den adskilles.

Bestil en ny trappe, som tidligere talere har sagt. Trinene bør helst ikke være limede, men kun skruede.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.