Jeg havde tænkt, at vi med ont om förvaring skulle udnytte den lille del under trappen, som findes, så jeg brød op gipsen der.
Den indrammede blå regel vil jeg save af, for ellers bliver det lidt trangt & mærkeligt.
Jeg føler mig ikke 100% sikker på, at den ikke er bærende, selvom jeg som ret ukyndig ikke tror det.
Er det trygt at save den af skråt på linje med vangerne på trappen, som går indenfor gipspladen?

Edit det er to halvtrapper, så det er den nedre trappe lige frem, jeg spørger om.
 
  • Under trappeopbevaring med fjernet gips, afslører isolering og træramme. Blå markeret bjælke ønskes fjernet for mere plads.
Er vognstykket forankret i den bageste væg?
 
S Småbrukaren sagde:
Er vognstykket forankret i den bageste væg?
Det ser sådan ud. Den går op & hviler på den som det ser ud
 
Så er den næppe bærende. Tag den af. Bed nogen hoppe i trappen og se, om den giver sig.
 
  • Synes
jamaica
  • Laddar…
Hvorfor er der gips på indersiden af væggen? Hvordan er det sket?
 
S Småbrukaren sagde:
Då er den næppe bærende. Tag den løs. Bed nogen hoppe i trappen og se om det svajer.
Dejligt. Jeg fjerner den. Tak
 
S Småbrukaren sagde:
Hvorfor er der gips på indersiden af væggen? Hvordan er det sket?
Spørg ikke mig, men jeg ville gætte på, at den væg er en modul, der blev sat ind hel & at den da var beklædt på begge sider. Men jeg ved ikke. Rækkehuset er fra -58.
 
Svajer det må du vel tage og sætte den tilbage helt enkelt.

Angående modul, i så fald bør man jo have kunnet komme til rummet fra en anden side og have ønsket en pæn væg.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.