Jeg havde tænkt, at vi med ont om förvaring skulle udnytte den lille del under trappen, som findes, så jeg brød op gipsen der.
Den indrammede blå regel vil jeg save af, for ellers bliver det lidt trangt & mærkeligt.
Jeg føler mig ikke 100% sikker på, at den ikke er bærende, selvom jeg som ret ukyndig ikke tror det.
Er det trygt at save den af skråt på linje med vangerne på trappen, som går indenfor gipspladen?
Edit det er to halvtrapper, så det er den nedre trappe lige frem, jeg spørger om.
Den indrammede blå regel vil jeg save af, for ellers bliver det lidt trangt & mærkeligt.
Jeg føler mig ikke 100% sikker på, at den ikke er bærende, selvom jeg som ret ukyndig ikke tror det.
Er det trygt at save den af skråt på linje med vangerne på trappen, som går indenfor gipspladen?
Edit det er to halvtrapper, så det er den nedre trappe lige frem, jeg spørger om.
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 496 indlæg
Er vognstykket forankret i den bageste væg?
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 496 indlæg
Så er den næppe bærende. Tag den af. Bed nogen hoppe i trappen og se, om den giver sig.
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 496 indlæg
Hvorfor er der gips på indersiden af væggen? Hvordan er det sket?
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 496 indlæg
Svajer det må du vel tage og sætte den tilbage helt enkelt.
Angående modul, i så fald bør man jo have kunnet komme til rummet fra en anden side og have ønsket en pæn væg.
Angående modul, i så fald bør man jo have kunnet komme til rummet fra en anden side og have ønsket en pæn væg.
Klik her for at svare
