Medlem
· turkiet
· 553 indlæg
Har monteret egetrappen i huset med hjælp fra en snedker (timelønsven) i mit hus.
Nu hvor trappen er på plads med MEGET besvær, viser det sig, at trappen er 22 mm for høj

Satans trappeproducent
Jeg kan ikke justere højden på den øvre del af trappen, mere end at jeg hæver hele gulvet oppe med 22 mm, desværre ikke en mulighed, er bekymret for loftshøjden.
Er der nogen, der har en smart idé om, hvordan man kapper trappen på fodenderne nederst med så lidt besvær som muligt (45 mm egetrappe, tung som faaan)
Nu hvor trappen er på plads med MEGET besvær, viser det sig, at trappen er 22 mm for høj
Satans trappeproducent
Jeg kan ikke justere højden på den øvre del af trappen, mere end at jeg hæver hele gulvet oppe med 22 mm, desværre ikke en mulighed, er bekymret for loftshøjden.
Er der nogen, der har en smart idé om, hvordan man kapper trappen på fodenderne nederst med så lidt besvær som muligt (45 mm egetrappe, tung som faaan)
Lidt billeder ville være godt. Ved ikke rigtig, hvordan den er monteret osv. i dag. Men jeg kan forestille mig, at det kan løses ved, at du understøtter hele trappen med noget under det nederste trin og så skærer trappen af med multimaster. Så kan du sandsynligvis løse det på stedet. Det første trin vil dog måske føles lidt lavt...
Medlem
· turkiet
· 553 indlæg
Jeg hejste trappen op i begge ender igen en halv meter, og skar den derefter med rundsaven.
Blev vel nogenlunde lige/pænt
Trappproducenten ville nok have svaret, send trappen tilbage, så ordner vi den rette højde
Blev vel nogenlunde lige/pænt
Trappproducenten ville nok have svaret, send trappen tilbage, så ordner vi den rette højde
Klik her for at svare