Hej!
I forbindelse med vores husbyggeri har vi købt fliser og klinker på egen hånd og skal nu transportere det til byggepladsen ca. 8 mil væk.
Er det okay at køre det på en almindelig trailer, eller skal det transporteres "blødere"?
Klinkerne er granitkeramik, hvis det nu gør nogen forskel.
I forbindelse med vores husbyggeri har vi købt fliser og klinker på egen hånd og skal nu transportere det til byggepladsen ca. 8 mil væk.
Er det okay at køre det på en almindelig trailer, eller skal det transporteres "blødere"?
Klinkerne er granitkeramik, hvis det nu gør nogen forskel.
....ja men som sagt kør ikke store fliser liggende...... da jeg hentede en større ladning på kakelbolaget i bromma passede de på at fortælle skrækhistorier om bygherrer der havde lastet traileren fuld og kommet hjem med nul hele fliser...
Måske en lille forskel i varebiler. Men husker, da man var udlejet til forskellige firmaer, og vi skulle hjælpe en kakelcentral med at køre klinker ud til lejligheder. Han løftede bare en palle ind, som må have vejet dobbelt så meget som vi måtte køre. Ejeren syntes, jeg skulle køre, og det gjorde jeg første omgang. Men da inderskærmene ramte dækkene rundt om, nægtede jeg. Men alt var helt, og de lå ned =)MathiasS sagde:
Klik her for at svare