Hej!
Vores nybyggeri får en træfacade med både hvid "funkispanel" og partier med liggende panel.
Mine spørgsmål er så, hvilken farve skal man bruge til den hvide stående? Slamhvid, eller hvad er bedst?
Den liggende så. Hvad ligger priserne på for lærketræ henholdsvis cedertræ? Er der nogen der ved??
Hvad kan man ellers bruge af farve for at få det rette look? Lasur, olie med pigment?
Bliver det ikke pænest med høvlet panel på den?
Hjælp?
Mvh
Vores nybyggeri får en træfacade med både hvid "funkispanel" og partier med liggende panel.
Mine spørgsmål er så, hvilken farve skal man bruge til den hvide stående? Slamhvid, eller hvad er bedst?
Den liggende så. Hvad ligger priserne på for lærketræ henholdsvis cedertræ? Er der nogen der ved??
Hvad kan man ellers bruge af farve for at få det rette look? Lasur, olie med pigment?
Bliver det ikke pænest med høvlet panel på den?
Hjælp?
Mvh
Klik her for at svare