Hej!

Vores nybyggeri får en træfacade med både hvid "funkispanel" og partier med liggende panel.

Mine spørgsmål er så, hvilken farve skal man bruge til den hvide stående? Slamhvid, eller hvad er bedst?

Den liggende så. Hvad ligger priserne på for lærketræ henholdsvis cedertræ? Er der nogen der ved??
Hvad kan man ellers bruge af farve for at få det rette look? Lasur, olie med pigment?
Bliver det ikke pænest med høvlet panel på den?

Hjælp?

Mvh
 
Vi skal også have lærk på visse dele af facaden, men som mindre stykker, så det ser ud som fiskeskæl. Har ikke tjekket prisen på dette og ville også gerne have en omtrentlig pris.
 
Priseksempel lærk:
Fjeldpanel, 16x120: 22:-/m
Gavlpanel, 22x120: 24:-/m
Terrassebræt, 28x120: 28:-/m
Priser fra: Woody Bygghandel og vedrører sibirisk lærk. ;)
 
Advarsel til jer, der har tænkt at vælge Lerk, hvis I skal olie lerken, så sørg for at få en olie, der er beregnet til denne træsort...

Vores nabos terrasse blev kulsort p.ga en dårligt informeret sælger....
 
Sort? linolie 45% + terpentin ?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.