Kom til at bore et hul til el et forkert sted gennem hele husets væg. Hvordan lukker jeg dette 16mm hul bedst? Fugemasse i tømmerstokken er måske ikke den bedste metode.
Med økse eller muligvis bygningssav eller båndsav laver du en forslagsvis 8-kantet dymling med et par mm overmål, som du let koner i enden og slår i stokken med en slegge.
Jeg har fyldt et antal huller på et af vores tømmerhuse. Er det nyboret, så er kosteskaft og trælim det nemmeste, men er det lidt ujævnt, så har tilhugne kegler været enklest.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.