Rabbithole Johannes Carlsson sagde:
Har du tærskel, så er det vel bedst at trække det tætte lag op. Stil karmen der direkte, hvis du har den?
Nej har ikke købt noget af dette endnu, men det skal jo alligevel anskaffes, så det er jo lige så godt at gøre det nu, hvis.

Så begynder vi snart at komme til spørgsmålet om, hvilken type tætningslag der anbefales? Hvilket er bedst? Hvilket er mest letarbejdede?

En gennemføring til toilet. Det er det eneste.

• Rum under renovering med uisoleret træramme for væg og vindue, gulv i grå fliser, synlig rørføring til toilet.
  • Et byggeprojekt med udsyn til et lille rum under renovering, indeholdende en støvsuger, værktøj og materialer til fugtbeskyttelse.
Så nu begynder det at nærme sig.

Men hvordan laver man opbukning rundt om afløbet? Er det manchetten, der limes, som bliver opbukningen? For at få dugen op på dito bliver jo umuligt. Eller?

• Gulv med grå belægning, lister i træ og et afløb med tilbehør. Klargøring til installation.
Det er manchetten, der er opsmøget.

• Synes
Dr Benz
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sagde:
Det er manchetten der er opsmøget.
Fedt. Som jeg mistænkte, men ville være sikker nu inden jeg gør noget dumt.
Tak.

K Kontoristen7 sagde:
Har du læst montageanvisningerne for dit system?
Typ: [link]
Ja, nogle gange. Og læste igen, men jeg synes ikke det helt besvarer spørgsmålet om netop afløbet.

Jeg har også tidligere læst, at opbukket skal være 50mm, men jeg kan have fået det om bagfoden. Det gælder måske væggene? For jeg kan ikke se, at man ville kunne få til 50 rundt om røret. Hvis det nu er sådan…

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.