Jeg er i gang med at friske trappen op og ville gerne gøre noget ved stumpen (se billede). Når man står i entreen, ser det næsten ud som om der er et hul i gulvet
Væggen og trappegelænderet var tidligere brunt, men vi har malet det hvidt, som I kan se på billedet. Jeg havde lidt sort maling til overs, så jeg prøvede at male trappegelænderet og rækværket sort. Pigen synes, det ser forfærdeligt ud og vil have alt hvidt, mens jeg, der er halvt farveblind, synes, det ser pænt ud

Hvad synes I? Hvordan ville I have gjort?