Jeg er i gang med at friske trappen op og ville gerne gøre noget ved stumpen (se billede). Når man står i entreen, ser det næsten ud som om der er et hul i gulvet :(

Væggen og trappegelænderet var tidligere brunt, men vi har malet det hvidt, som I kan se på billedet. Jeg havde lidt sort maling til overs, så jeg prøvede at male trappegelænderet og rækværket sort. Pigen synes, det ser forfærdeligt ud og vil have alt hvidt, mens jeg, der er halvt farveblind, synes, det ser pænt ud :) Hvad synes I? Hvordan ville I have gjort?
 
  • En hvidmalet trappe med sorte gelændere og en stump væg. Trappen har LED-belysning, og der er lysindfald fra et vindue bag en hvid gardin.
  • Trappeopgang med hvidmalet gelænder og sort håndliste. Ved siden af en potteplante på trægulv i en gang.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.