Niclas Jonsson sagde:
Glem ikke at ringe dit forsikringsselskab! Et bedre eksempel på "pludselig, uforudset hændelse" er jo svært at finde!!
Tjekkede med forsikringsselskabet, men for "pludselig, uforudset hændelse" krævedes en tillægsforsikring, hvilket jeg ikke havde på huset

haavard sagde:
Har du ikke overvejet at lave huset om til et træhus nu, hvor du står ved en korsvej?
Tanken har været der, men jeg vælger at sætte tegl op alligevel. Jeg synes, det er smukt, og når jeg har forstærket underlaget, skal det nok være vedligeholdelsesfrit i de 40 år, jeg har tænkt mig at bo i huset. :D

Nu gælder det om at få fat i en murer, inden det bliver alt for koldt. Sommeren fik en pludselig afslutning.

haavard sagde:
Du har ikke overvejet at lave huset om til et træhus nu, når du står ved en korsvej?
Det var også min tanke! Giv os gerne flere billeder af slutresultatet!

Tjekkede med forsikringsselskabet men for "pludselig, uforudset hændelse" krævedes en tillægsforsikring hvilket jeg ikke havde på huset
Forsikringsselskaber er helt utrolige. Synes sådan her:

#%!!!@$$$

ellers kan du pudse huset på en aqua panel efter du har tillægsisoleret.

Det havde jeg gjort

Niclas Jonsson sagde:
Glem ikke at ringe til dit forsikringsselskab! Et bedre eksempel på "pludselig, uforudset hændelse" er jo svært at finde!!
I forsikringsselskabers øjne er dette vel "normalt slid".:@

Held og lykke og giv ikke op..

/ Fredrik

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.