Ser ud som skruerne har fået for lidt spartel, nogle gange er det nødvendigt at spartle to gange eller flere. Strimlerne ser ud til at have fået luft under sig og boblet op. Almindeligt at det sker hos dem, der prøver at spartle strimmel første gang
Det sker, hvis man trykker remsen i et for tyndt lag spartel, ikke?K kniv sagde:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 414 indlæg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7,414 indlæg
Som total amatør har jeg lært, at det første lag maling kun er for at vise, hvor jeg har misset med spartlingen, det andet lag er for at vise de mindre fejl og ujævnheder, jeg har overset, og først når jeg kommer til det tredje lag, forventer jeg, at jeg ikke behøver at spartle og slibe inden det fjerde lag, men det er ikke hver gang, jeg lykkes med det heller.
Min pointe er, at det bare handler om at fortsætte med at arbejde, indtil du er tilfreds med resultatet. Professionelle koster meget, men får det godt med det samme (oftest), mens vi lidt mindre begavede/erfarne må spilde lidt mere maling, spartel og papir, før det bliver godt
Min pointe er, at det bare handler om at fortsætte med at arbejde, indtil du er tilfreds med resultatet. Professionelle koster meget, men får det godt med det samme (oftest), mens vi lidt mindre begavede/erfarne må spilde lidt mere maling, spartel og papir, før det bliver godt
Klik her for at svare




