Skummelt at det ikke er gjort rigtigt fra starten alligevel. Etagen nedenunder burde jo være den store fare i så fald. Huset blev bygget i 2007. Men overetagen laves nu.
Gik via tromle i mellemplan
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.