Tog fjernet masonit på et gammelt indvendigt loft og fandt perlespønd. Problemet er sprækker, hvorfra der "regner" savsmuld ned. Hvordan kan jeg tætte? Sprækkerne i sig selv gør ikke noget, det er savsmuldet, der er problemet. Vil ikke bruge silikone eller lignende i et gammelt tømmerhus. Nogen, der har tips?
Sæt spændpapp. Hvis I vil have brædderne, er den næste langsigtede løsning nok at grave ud spånerne oppefra, lægge papp i bunden og skovle spånerne tilbage.
Tak for svar. Men jeg vil jo have brædderne synlige, og det er svært at komme ind i loftsrummet. En luge i loftet, og man skal nok kravle derind. Men det er nok den mest effektive måde. Venligt af dig at ville give råd. Tak!