Vi har en sætning som foranstaltning, og nu vil jeg tætne det, da der trækker kold luft ind. Hvad skal jeg bruge? Tidligere ejeren sprøjtede en form for blødt skum ind. Revnerne er cirka 2-3cm.

• Revner ved fodpanel og gulv, med malerpletter på trægulvet, hvor der tidligere er blevet brugt skum til reparation.
  • Gulvsprække tæt ved fodliste med spor af tidligere skumisolering. Malet væg og trægulv med hvidt støv omkring.
Hvis I skal lægge nyt gulv, så skær lidt af det gamle væk mod væggen og undersøg, hvordan det ser ud under først.

Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Om I skal lægge nyt gulv, skær noget af det gamle væk mod væggen og undersøg, hvordan det ser ud nedenunder først.
Vi skal ikke lægge gulvet om lige nu, derfor vil jeg tætne gulvsokkel.

• Væg med lyseblåt tæppe og en hvid sokkel, klar til tætningsprojekt.
Bore et tittehul så?

Hvorfor "sättning"?
Råddent træ på vej under??

Bore et kikhul så?
Det er ydervæg af beton bagved gulvliste/parketgulv. Der er ingen gennemgående huller, det trækker bare. Tænkte at isolere det med skum nu under vinteren, så kan nogen komme og undersøge til sommer.
Bore et kikhul så?
F freddiecool sagde:
Vi skal ikke lægge gulvet om lige nu, derfor vil jeg tætne gulvsokkel.
Ved

F FDT sagde:
Hvorfor ”sætning”?
Rådnet træ på vej under??
F FDT sagde:
Hvorfor ”sætning”?
Rådnet træ på vej under??
Nej, det er dårlige jordforhold i det ene hjørne af huset. Geobear kom sidste uge og sprøjtede geopolymer ind udefra.

• Synes
FDT
  • Laddar…
F freddiecool sagde:
Nej, det er dårlige jordforhold i det ene hjørne af huset. Geobear kom i sidste uge og sprøjtede geopolymer ind udefra.
Blev det godt?

B bjorsi sagde:
Blev det bra?
Ja, det blev godt. Vi har ikke haft nogen problemer efter. Kompletterede til sidst med skum fra indersiden ved liste

• Synes
bjorsi
  • Laddar…
F freddiecool sagde:
Ja, Det blev bra. Vi har Inte haft nån problem efter. Kompletterade til sidst med skum fra indersiden ved liste
Hvad gik kalaset loss på?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.