Ja, jeg har syltætning under syllen.
Men det er vandet indefra, jeg er bekymret for. Jeg har gipsplader på indersiden af væggene, og de går jo helt ned til gulvet, og de suger ret meget.
Er der nogen, der ved, om der findes noget cementlignende materiale, der er "vandtæt"??? Så kunne jeg lægge det mellem gulvet og væggene, så vandet ligger mod gipspladerne.
Men det er vandet indefra, jeg er bekymret for. Jeg har gipsplader på indersiden af væggene, og de går jo helt ned til gulvet, og de suger ret meget.
Er der nogen, der ved, om der findes noget cementlignende materiale, der er "vandtæt"??? Så kunne jeg lægge det mellem gulvet og væggene, så vandet ligger mod gipspladerne.
Medlem
· Västra Götalands län
· 13 indlæg
Denne tråd er stærkt beslægtet med min, måske har vi samme løsning på forskellige problemer?
http://www.byggahus.se/showthread.php?t=189117
Sent from my iPhone using Byggahus Forum app
http://www.byggahus.se/showthread.php?t=189117
Sent from my iPhone using Byggahus Forum app
En løsning kan jo være at investere i en fein eller en kopi, lægge en afstand på pladen og skære gipsen af, tage en univarsfuge og fuge sprækken du skaber når du skærer gipsen 5-10 mm.
Så vil gipsen ikke stå på betonen, samt at du får i det mindste en form for beskyttelse.
Så vil gipsen ikke stå på betonen, samt at du får i det mindste en form for beskyttelse.
Gør ligesom man gør i et badeværelse... dvs sæt en fugtspærre op. Din behøver ikke være mere end omkring 10-15 cm op ad væggen. Jeg ville derefter have lagt klinker i garagen. Det bliver flot, billigt og let at vedligeholde.
Klik her for at svare