Hej,

Er der nogen, der har et godt tip til, hvordan man bedst kan tætne mellem garagepladen og indervæggene?

I garagen har jeg ingen brønd, og når sneen smelter fra bilen, glider vandet ind under væggene. ???

Tak
 
Har du ingen syltetætning? ???
 
Ja, jeg har syltætning under syllen.

Men det er vandet indefra, jeg er bekymret for. Jeg har gipsplader på indersiden af væggene, og de går jo helt ned til gulvet, og de suger ret meget.

Er der nogen, der ved, om der findes noget cementlignende materiale, der er "vandtæt"??? Så kunne jeg lægge det mellem gulvet og væggene, så vandet ligger mod gipspladerne.
 
ClasseClas
Er det ikke bedre at fræse et antal spor - med fald - i betonpladen à la solfjäder med et udløb/kanal ved portåbningen?
 
Flytter til byggematerialer og byggeteknik
 
En løsning kan jo være at investere i en fein eller en kopi, lægge en afstand på pladen og skære gipsen af, tage en univarsfuge og fuge sprækken du skaber når du skærer gipsen 5-10 mm.

Så vil gipsen ikke stå på betonen, samt at du får i det mindste en form for beskyttelse.
 
Gør ligesom man gør i et badeværelse... dvs sæt en fugtspærre op. Din behøver ikke være mere end omkring 10-15 cm op ad væggen. Jeg ville derefter have lagt klinker i garagen. Det bliver flot, billigt og let at vedligeholde.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.