Vælg imprægneret tømmer mærket NTR A, dette tåler at være i kontakt med jord (et stykke tid). AB er dårligere, undgå hvis muligt.
Svenskt træ har en guide, tast "träskyddsklass ntr" eller lignende på google, så finder du.
Svenskt træ har en guide, tast "träskyddsklass ntr" eller lignende på google, så finder du.
Senest redigeret af en moderator:
Det der var et skridt længere end jeg tænkte. Man er så vant til trykt virke at man ikke tænker over eventuelle effekter på helbred og miljø, andet end at have handsker på når det endnu er vådt af væsken.MrJay sagde:
Hvorfor ikke vælge et mtrl som ikke rådner hvis du nu skal gøre arbejdet med udskiftning?W wicpe sagde:
NTR A tåler at lægges mod jord, men en grusbund under den og ukrudtsdug under alt er aldrig forkert for at få det til at holde lidt længere.
Ellers hvis du kan få fat i stykker af gamle elmaster så holder de rimelig godt da de er imprægneret med noget lækkert.
Skal selv udvide parkeringspladsen hjemme og bruge gamle elmaster jeg har fået fat i som ramme for at holde gruset på plads
Ellers hvis du kan få fat i stykker af gamle elmaster så holder de rimelig godt da de er imprægneret med noget lækkert.
Skal selv udvide parkeringspladsen hjemme og bruge gamle elmaster jeg har fået fat i som ramme for at holde gruset på plads
Klik her for at svare