Hej, skal sætte nye trossbottenskiver i vores gamle hus med torpargrund. Problemet er, at vi har CC 45-50 mellem bjælkerne. Alternativet er at købe trossbottenskiver i 6mm oliehærdet masonit, men det føles unødvendigt at skulle kløve hver skive for at de skal få plads. Der findes også 3mm oliehærdede masonitskiver 1,2x2,4m som ville være nemt at kløve, men er 3mm nok for at de ikke skal bule? Findes der nogle andre gode alternativer?
Måske lægge to lag 3mm?
Sant. Trodde ikke penge var noget problem 
Klik her for at svare
