Jeg kiggede på et hus fra tidligt 70-tal i dag, som har et betonbjælkelag mellem kælderen og etageplan. Var det almindeligt, at rørledningerne for varme og vv/kv blev støbt ind i betonen på det tidspunkt? Hvordan gør man, hvis de går i stykker?
 
Ja det var almindeligt og er almindeligt. Bare at bore frem eller trække nye synligt
 
  • Synes
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.