T Thomas_Blekinge #1 Medlem · Blekinge · 12 222 indlæg 12 feb 2024 klokken 18:50 Thomas_Blekinge Medlem Blekinge 12,222 indlæg 12 feb 2024 klokken 18:50 #1 Jeg kiggede på et hus fra tidligt 70-tal i dag, som har et betonbjælkelag mellem kælderen og etageplan. Var det almindeligt, at rørledningerne for varme og vv/kv blev støbt ind i betonen på det tidspunkt? Hvordan gør man, hvis de går i stykker?
Jeg kiggede på et hus fra tidligt 70-tal i dag, som har et betonbjælkelag mellem kælderen og etageplan. Var det almindeligt, at rørledningerne for varme og vv/kv blev støbt ind i betonen på det tidspunkt? Hvordan gør man, hvis de går i stykker?
Matti_75 #2 Byggeveteran · Örebro · 5 094 indlæg 12 feb 2024 klokken 18:52 Matti_75 Byggeveteran Örebro 5,094 indlæg 12 feb 2024 klokken 18:52 #2 Ja det var almindeligt og er almindeligt. Bare at bore frem eller trække nye synligt