Er i gang med et nybyggeri, hvor der var planlagt et celleplastsystem med STOpuds på. Efter mange efterforskninger har jeg nu forstået, at dette er et system, der definitivt er på vej ud, mange huse, der er et par år gamle, har nu store problemer med fugt og skimmelproblemer i ydervæggene. Trods en højere pris har vi nu besluttet os for at skifte til STOs Ventec, dette er et system, der bygger på en separat skalmur.
Skriver dette som en almen oplysning, da mange måske overvejer at købe en facade med celleplastbaseret.