Endnu et spørgsmål til dig ByggarBob, hvorfor gipsstøbning?
Vi bor også i stenhus med pudsede indervægge, dog med almindelig kalkcement på væggene. Alle vores indervægge er lecavægge.
Ydervæggene er også muret med leca, en bærende indervæg 15cm blokke, derefter 12cm flamingo og facade med 9cm leca.
Vi er meget tilfredse med resultatet, skal bare blive færdige engang...
Kan tilføje, at vi boede hos vores forældre en tid under byggeriet, sug på den...