Jeg er i gang med en udbygning, hvor det er blevet tid til indervægge og gulv. Væggene vil bestå af liggende panel, gulvet af 22 mm gulvspån. Hvad er bedst at begynde med, vægge eller gulv?
Begynd med gulvspåner. Det gør det meget lettere at have et plant gulv at stå på under det fortsatte arbejde.
Præcis sådan tænkte jeg også, men vil dobbeltchecke, da væggene så vil ende ovenpå gulvspånet i stedet for på bjælkelaget, hvis det nu har nogen betydning...
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.