Er begyndt at opstille en indervæg med k-rautas metalregler. Jeg undrer mig over, om nogen anden har brugt disse? Jeg blev lidt i tvivl. Reglerne, jeg købte, kan deles. Men jeg antager, at de skal være samlet som en hel regel, når de først er opstillet? Håber I forstår mit spørgsmål. Det var nemlig en person, der sagde, at de skal være delte, så der findes en rille også i reglerne, hvor isoleringspladerne senere hviler. Præcis som de gør i skinnerne.

*forvirret*

:)

T
el_installationer_13_smal.jpg

3978781703.jpg

Nej nej, de sidder sammen når de er pakket. En del er en regel, to dele er to reglar.

Jahaa...haha. Ja så har jeg i hvert fald snydt dem for reglar. For jeg købte 4 længder første gang men så var det faktisk 8? :D
Jaja...okay...så er jeg med i hvert fald. hehe.
tak tak.

men er det virkelig k-rautas regler du har på billedet??
For nu satte jeg dem enkle. Men det er ikke sjovt for reglen er jo så skide svag at den bøjer sig når jeg skal skrue gipsen bare fordi den presser jo ikke mod noget som helst.. Så bliver endnu mere usikker nu.

Det er ikke så, at du kun har den del, der ligger mod gulvet, sylldelen? Se bilden. Den adskiller sig jo fra de stående.

de sidder sammen kun for at man kan *skyde* den ene ud, hvis man har højere vægge.
præcis som en stige...
mvh
snickar estwing

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.