Så det var nok at klippe en 4" spik i lecat?
 
Indtil videre er der ikke sket noget i hvert fald. ;)
 
Har du flere billeder?

Det ville være sjovt at se mere af din kælder!
 
Har du et godt tip til at fastgøre el-dåser på?
 
Jeg har gjort sådan, at jeg har skruet fast træregelbitar mod stålreglen, som jeg så igen fæster dåserne på.
 
  • Vægkonstruktion med stålregler, fastgjorte træstykker og elektriske installationsdåser monteret på træet.
Snailman
Interessant tråd med samme opgave som jeg har foran mig.

På billederne ser det ud som om det er skinner, som du bøjede - passer det?
 
det er skinner man bukker til
 
Jeg har overvejet at bygge hele mit hus af stålregler. Lindab fx har stålregler specielt beregnet til at fastgøre vinduer i. Eldåser osv. kan vel bare skrues fast med pladeskruer? Kig fx på en bil eller bus, masser af skruer og intet træ.
 
...hmm. Hvem har trukket de elledninger på billedet...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.