Bygger et enkelt drivhus af gamle vinduer og regelværk mod en eksisterende ydervæg, undrer mig nu over, hvordan I ville have gjort for at stabilisere den røde regel i skitsen nedenfor mod vinden?
(Siden er ca. 3.8 m lang, 2 meter på det laveste punkt og 2.5 på det højeste).
Den udsættes for et højt vindtryk i pilens retning.
Tænker om man skal have en skråstiver, som starter højt oppe på ydervæggen og som går ned på halve reglen? (Streget i blåt).