Sikkert et dumt spørgsmål men men...
Hvorfor viser vaterpasset forskelligt afhængigt af om det er i stående eller i liggende position?
Behøver bruge vaterpasset i liggende position pga at det er trangt, men vil ikke indstille skidtet helt skævt.
Stående = boblen opad
Liggende = boblen fra siden