Hej. Jeg havde tænkt mig at sænke et loft i et badeværelse med formatet 1,9 x 2,5 meter. Loftet består i dag af råspont.
Jeg har til hensigt at bruge glespanel og gips. Gipspladerne er 900 x 2500 mm.
Hvilken type skrue bør jeg bruge til glespanelen, og hvor tæt skal de sidde? Jeg er ikke 100 på, hvor præcis ledningerne går på den anden side af råsponten, så jeg vil gerne være lidt forsigtig.
Skal glespanelen sættes langs med eller på tværs af rummet og dermed pladerne? Altså som orange eller rød pil på tegningen?