Jeg undrer mig over, hvor meget jeg kan fræse i bjælkelagets regler for at trække mine vandrør. Det er 15mm rør i rør, så det bygger 25mm.
Desværre kan jeg ikke bore i midten af reglerne, da de ligger for tæt (300mm), så jeg fræser i toppen (er klar over, at det ikke er optimalt). Det er 220mm regler, ligger 300cc, har en spændvidde på 5m.
Skal måske tilføje, at det er et badeværelse, så der bliver lidt vægt.
Mit spørgsmål er, om det går godt at kun fræse uden at forstærke, og hvor bredt I tror det går an at lave (der er nogle stykker rør), og hvor på reglen det er bedst at skære.
Taknemmelig for svar
Desværre kan jeg ikke bore i midten af reglerne, da de ligger for tæt (300mm), så jeg fræser i toppen (er klar over, at det ikke er optimalt). Det er 220mm regler, ligger 300cc, har en spændvidde på 5m.
Mit spørgsmål er, om det går godt at kun fræse uden at forstærke, og hvor bredt I tror det går an at lave (der er nogle stykker rør), og hvor på reglen det er bedst at skære.
Taknemmelig for svar
Medlem
· Västerbottens län
· 18 060 indlæg
Vinkelboremaskine.
Protte
Protte
Kør på, skal ikke være noget større problem. Minst indgreb har du nærmest væg.sebbe83 sagde:Jeg undrer mig over, hvor meget jeg kan fræse i bjælkelags reglarna for at trække mine vandrør. Det er 15mm rør-i-rør, så de bygger 25mm.
Desværre kan jeg ikke bore i midten af reglarna, da de ligger for tæt (300mm), så jeg fræser oppefra (ved godt, det ikke er optimalt). Det er 220mm reglar, ligger 300cc og har en spændvidde på 5m.
Mit spørgsmål er, om det går fint at bare fræse uden at forstærke, og hvor bredt I tror, det kan gøres (det er nogle stykker rør), og hvor på reglen det er bedst at skære.
Taknemmelig for svar![]()
Klik her for at svare