Betontag skal have overfladebehandling og til sidst males. Tror I, at jeg kan spartle direkte, måske med en slags primer, eller er det en bedre idé at lade mureren lægge gipsmørtel først?
Som billedet viser, er der støbeskel, der kan slibes væk, indstøbte brædder samt en slags kork langs ydervæggene. Ellers glat beton.
Som billedet viser, er der støbeskel, der kan slibes væk, indstøbte brædder samt en slags kork langs ydervæggene. Ellers glat beton.
Er der asfaltpap mellem etageadskillelse og fundamentmur?AlfredS sagde:
Betontag skal have overflade og i sidste ende males. Tror I, jeg kan spartle direkte, måske med en primer, eller er det en bedre idé at lade mureren lægge gipsmørtel først?
Som billedet viser er der støbesamlinger, der kan slibes væk, indstøbte brædder samt en slags kork langs ydervæggene. I øvrigt glat beton.
Klik her for at svare

