Vi har lige fået ydervæggene på huset på plads, og nu overvejer jeg, hvad jeg skal gøre med kældervæggene. Væggene er muret op med letbetonblokke i samme størrelse som leca blokke. Nu overvejer jeg, om det er nok at bredspartle væggene for derefter at male eller tapetsere dem. Eller skal jeg pudse dem ??

En anden ting, hvad er forskellen mellem puds mørtel og spartel ??? ???
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.