halløj! jeg renoverer et gammelt træhus og kunne virkelig bruge tips og hjælp til, hvordan jeg bedst muligt skaber glatte vægge af fyrretræsvægge.

- det behøver ikke være perfekt udseendemæssigt (dvs der må gerne være lidt struktur, ikke nødvendigvis helt glat)

er virkelig rookie, så al hjælp modtages med taknemmelighed.

tak skal du have!!

første billede er fra huset, de andre tre er inspirationsbilleder for at tydeliggøre.

• Gammelt trærum med tapet, hvidt bord foran vindue. Afskallet tapet på væggen viser træplader nedenunder.
  • Gammelt trærum med stige op ad ujævn stenvæg ved stort vindue, renoveringsprojekt med kabler på gulvet.
  • Gammelt træt hus hjørne med hvid væg, træbjælke, gammel lanterne, træhylde med plante og potte, en grøn kiste og en kurv på gulvet.
  • En nyrenoveret væg med en glat overflade og let struktur i et gammelt trähus, arbejdet er i gang med at forvandle furuväggar.
Lerkline eller puds med kalkmørtel.

• Synes
MagHam og 1 anden
  • Laddar…
C chlaras sagde:
halløj! jeg renoverer et gammelt træhus og kunne virkelig bruge tips og hjælp til, hvordan jeg bedst muligt skaber glatte vægge af fyrretræsvægge.
Den metode, der allerede er brugt, fungerer nok igen, et plademateriale + tapet, eller hvorfor ikke bare klæbe gråpapir og male væggen?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.