Hej.
Jeg har fjernet gamle vandrør i kælderen og dermed også den gamle kanal, som de lå i. Som det kan ses på billederne, blev væggen i kælderen opskåret samtidig med, at man byggede rør-kanalen.
Væggen er en slags net og derefter puds på selve væggen.
Min tanke er at slibe kanterne og derefter fylde op der, hvor kanalen har været.
Spørgsmålet er bare med hvad?
Ville I klogere der ude have brugt Husfix eller lignende, eller er det nok med en lidt billigere løsning måske?
Jeg har fjernet gamle vandrør i kælderen og dermed også den gamle kanal, som de lå i. Som det kan ses på billederne, blev væggen i kælderen opskåret samtidig med, at man byggede rør-kanalen.
Væggen er en slags net og derefter puds på selve væggen.
Min tanke er at slibe kanterne og derefter fylde op der, hvor kanalen har været.
Spørgsmålet er bare med hvad?
Ville I klogere der ude have brugt Husfix eller lignende, eller er det nok med en lidt billigere løsning måske?
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 496 indlæg
Husfix bliver jo stenhårdt og tungt når det stivner, så jeg ville ikke bruge det. Risikoen er, at det falder ned i en stor kage, hvis du ikke får god vedhæftning. Jeg ville slibe ned og lægge på almindelig medium spartelmasse i tre omgange og derefter slibe og male.
Tror at TS har en dobbelttråd og at det allerede er løst.S Småbrukaren sagde:
https://www.byggahus.se/forum/threads/spackel-puts-eller-husfix-pa-vagg.567084/post-6489711
Klik her for at svare


